torsdag 3 maj 2012

iPhone 5 2012-05-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bilder från Shangri-la

Kom hem med över 1 000 bilder från cykelsemestern i Shangri-la, trots att jag låg däckad i feber de sista fem dagarna. Har inte hunnit redigera dessa ännu, men har ocks229...
Läs mer

AAAAAAAH!

Det här med att inte ha en dator gör mig galen! Fast det hade känts ännu värre ifall jag inte hade haft min älskade iphone, man kan ju nästan göra allt på...
Läs mer

Borgarpiñata = Korkat

Jag ser i Sydsvenskan att V i Malmö hade BorgarPiñata på 1 maj. Där kan vi snacka om en idé som borde stannat på spånstadiet. Jag undrar vad V i Malmö och 2...
Läs mer

A f*ucking day of my f*ucking life.

Sliter på skolan som vanligt. Har gjort checklistan för serie och parallellkoppling klart nu, så sen när vi börjar kvällskolan så äre bara köra på me...
Läs mer

Sol sol sol och soooool!

Dem säger att vädret ska vända, det hoppas jag verkligen inte! Ligger ute i solen med Lovisa och steker ;) Igår drog jag till Malmö efter skolan och gick en snabb runda p2...
Läs mer

Sol sol sol och sooool!

Dem säger att vädret ska vända, det hoppas jag verkligen inte! Ligger ute i solen med Lovisa och steker ;) Igår drog jag till Malmö efter skolan och gick en snabb runda p2...
Läs mer

sanningar om mig

* Jag har fått IG i matte - men jag kan nog rätt lätt bygga upp dom igen för jag har failat på 2 prov.. * Jag gillar inte taccos så mycket - men jag kan ändå...
Läs mer

Nytt på högtalarfronten från Bang Olufsen

Ny iPad-docka och uppdaterad BeoSound 8 Bang Olufsen släpper nu en docka avsedd för iPad som de valt att kalla BeoPlay A3. Det smarta med dockan är…
Läs mer

Dela det du älskar att göra med Snapguide!

Förra veckan skrev jag om Opuss, en app som kommit på en ny rolig sak man kan dela med andra, nämligen texter. Idag tänkte jag presentera en annan app som kommit på en rolig...
Läs mer

Salsakryssning 30/4-1/5

Iphone-bilder från i måndags då vi var på kryssning med Vasquez-ligan Co.
Läs mer

Mobilapp visar vägen till lagliga väggar

Det är nästan en sanning idag att om någonting finns, så finns det också som mobilapp. Inte så konstigt då kanske att det mycket aktiva Västeråsprojektet...
Läs mer

Vad jag tycker om Iphone4s

Först tyckte jag bara det var löjlig uppståndelse kring den nya Iphone4, jag har själv 3an och tycker den fungerar riktigt bra. Sedan fick jag höra att det är en mycket...
Läs mer

MiniMerlin

Hittade den har gamla bilden i pojkvannens iPhone. Merlin ser sa liten ut dar, aahh, saknar mini merlin, fast alskar honom pa nagot satt annu mer nu nar han faktiskt forstar vad "No!"betyde...
Läs mer

Viber

Kära iphone vänner ( möjligtvis ni andra konstiga mobil-användande vänner)! Gå in och ladda ner Viber?! Jag har dock inte internet på mobilen hela tiden, men v...
Läs mer

Här så kommer hon med mustaschen!

Har du en kattfot i näsan eller är du bara glad att se mig?! Skickat från min iPhone
Läs mer

Schyst halsduk, är det äkta päls?Ja, Q kattpäls!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Du ska inte tro det blir so-o-mmar, ifall inte nåQtter fart.

Skickat från min iPhone
Läs mer

Mobil 5 2012

* Första testet: HTC One S * Reportage: Rabattshoppa med mobilen * Supertest: GPS – apparna och apparaterna som hjälper dig att hitta rätt * Reportage: så gör du ditt eget...
Läs mer

Rabatter och Erbjudanden på Apple produkter

Vill du köpa en ny ipad till ett billigt pris, få gratis valfri gravyr och dessutom få det hemskickat helt gratis. Eller vad sägs om en mac-dator som är mycket billigare 2...
Läs mer

I'm THIS cool.

JagHarInteVaritDuktigPåBloggandetEttTag.När jag skaffar iphone kommer jag blogga varje dag Men jag gillar min mobil för mycket för att ta sönder den :3Men jag lägger i...
Läs mer

Min Iphone dog.. Nu har jag en tegelsten.

Smärta! Min iPhone 2G (ja du läste rätt, modellen som kom 1 år före 3G i Sverige!) har nu gått itu, efter 4 år av ömsesidigt förhållande dog den helt...
Läs mer