fredag 25 maj 2012

iPhone 5 2012-05-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

IPHONE UPDATE!

lunch-dejt med min älskade!
Läs mer

Skapa ett webbfotoalbum med mobilen och SkyDrive

SkyDrive är Microsofts lagringstjänst i molnet, som ingår i Windows Live. Tjänsten har funnits i ett par år men har ännu inte slagit igenom på bred front. I och med...
Läs mer

skolan.

här är en bild på mej. modell: jag fotograf: alex. www.struntidedu.devote.se kamera: iphone 4s
Läs mer

underbara sommar

Haha, blev ingen fungerande iPhone som ni märkte. Självklart hade dom inte skickat med nåt simkort så har inte kunnat använda den än. Men simkortet ska komma idag sa dom...
Läs mer

Önskar dig tillbaks.

Tiden går långsamt. Fyller den med ogräs och vakendrömmar. Min IPhone är en livlina. Den piper till, läser dina ordströmma...
Läs mer

Grillrecept och tips till din iPad och iPhone eller Android

Ska du grilla till helgen eller sommaren och behöver lite tips, grillrecept och inspiration så har ICA tillsammans med SCAN släppt en gratis app för iOS och Android som heter Gril...
Läs mer

vad händer här näst?

Hej alla som läser har vart med om sjukaste dagen / natten... Efter det börja brinna i våran lada så blir min iPhone stulen. Visste vem de va så fick tillbaka den efter ett t...
Läs mer

Mycket har blivit mer...

Jag påstår inte att mitt liv är orättvist på något sätt men att inte få krama dig igen gör jävligt ont, att inte få se dig sitta o spela angry b...
Läs mer

Lite överallt

Strålande sol idag igen! Är det en dröm eller?:) Jobb ikväll igen, fjärde på raken, "bara" en lö kväll kvar nu:) Det betyder full rulle det äve...
Läs mer

Volante släpper ny antologi: Intervju/Pelle Snickars Per Strömbäck

Pelle Snickars och Per Strömbäck är tillsammans redaktörer för antologin ”Myten om internet” där några av Sveriges och världens mest intressanta röster sa...
Läs mer

En varning.

Hej jag vill höja upp ett varningens finger för mobilpengar.se. Det är tur att jag inte blev ordentligt lurad av detta företag innan jag kom på att de var en bluff. Om ni n...
Läs mer

JOBBA/GRILLA/MYSA/CHAFFÖR


Läs mer

Ny mobil

Va på morgon shopping med Potus imorse, jag köpte en bikini. Underdelen till bikinin såg juuh ut som jag vet inte vad ! Så jag tog en vit underdel för det va snyggt :) O...
Läs mer

Speltips-app för iPhone iPad

Tiltbet har nöjet att presentera appen Speltips för alla bettingintresserade. Ta del av speltips från både stora och små marknader inom fotboll, hockey, tennis, trav mm. Kom...
Läs mer

hatar verkligen spindlar mest i hela världen..

Sitter här uppe i vardagsrummet livrädd..eftersom jag såg nyss världens största spindel! hatar dom!! ugh.. Känner att jag börjar blil trött men är fruktan...
Läs mer

Nu finns untethered Jailbreak för iOS 5.1.1

Idag släppte The Chronic Dev Team Greenpoison Absinthe 2.0.1 för untethered (dvs. det kräver inte datoranslutning vid omstart) Jailbreak för iOS 5.1.1. De flesta i...
Läs mer

Hejsan!

Hejsan!    Detta blir mitt sista inlägg idag, jag tänkte att jag skulle lägga ut bilden på boken och skriva om den imorgon.... för att då ska jag samtidigt l...
Läs mer

Robin Danehav lifestream: 25 May 2012

Apoteket Scheele efter midnatt. Vilken sorglig samling människor jag just nu umgås med. Jennie Danehav gillar din kommentar: "Ett flygplan kan köra 1000 mil på en…qu...
Läs mer

Helt ok kväll

Hej bloggen! Kom hem för en stund sen.. Måste fan fixa mina ute tider, men det går rykten om att det finns jävligt mycket våldtecktmän här i mitt lilla område....
Läs mer

V. 33+2

Shit pommes vad denna värme gör att jag samlar vätska i kroppen. Det är helt crazy så fula vrister/vader och fingrar man får -riktig svullo. Det gör rätt ont o...
Läs mer